Please login to the repository to save this object to your list.
Title (croatian)
STRATEŠKO MARKETINŠKO PLANIRANJE
Author
Martina Jurković (Author) Veleučilište PAR
Creation period
Start date: 2024-09-18 End date: 2024-09-18
Scientific / art field, discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES Economics Marketing
Abstract (croatian)
Strateško marketinško planiranje proces je koji predstavlja temelj opstanka poduzeća na tržištu, a usmjereno je na vremensko razdoblje od tri do pet godina. Proces strateškog marketinškog planiranja složen je proces kojim se, sukladno postavljenoj misiji na temelju rezultata analize unutarnjeg i vanjskog okruženja, formuliraju ciljevi, strategije i programi koji moraju biti primijenjeni, a mora im biti i osigurana povratna informacija te proces kontrole kako bi uočila eventualna odstupanja i poduzela korektivna akcija. Ovaj proces rezultira stvaranjem strateškog marketinškog plana. Strateško marketinško planiranje ima važnu ulogu, kao kod profitnih tako i kod neprofitnih organizacija/poduzeća koja djeluju u uvjetima izrazito turbulentnog tržišnog okruženja. Poduzeća (i neprofitne organizacije) suočavaju se s većim brojem konkurenata, utjecajima sveprisutne gospodarske krize, uvođenjem novih zakonskih odredbi koje uzrokuju značajne promjene u poslovanju. Prema tome, izrada strateškog marketinškog plana postaje nezaobilazna aktivnost svakog poslovnog subjekta.